Terug

Geannuleerd product

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Boscer

30/03/2020

Beste,Ik bestelde via bol.com een computerscherm bij de partner Informatique BE. Ik zou deze ontvangen op 26/03 maar kreeg niets. Op 30/03 kreeg ik een mail dat deze bestelling geannuleerd werd omdat het niet leverbaar zou zijn. Als ik dan terug keek op bol.com bij partner Informatique BE zag ik dat ze hetzelfde scherm nog steeds verkochte, maar nu dan duurder. Ik betaalde €120,80 en nu boden ze hem aan voor €135,50. Ik stuurde deze info door naar bol.com alsook naar Informatique BE, maar kreeg nog geen reactie.Ik kocht een goedkoper scherm dat ze annuleren en nu bieden ze het duurder aan? Dit kan toch echt niet?Bedankt om dit te bekijkenVriendelijke groeten Anne-Marie Servotte


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform