Terug

Geafficheerde extra korting van 10% wordt niet toegepast

Opgelost Openbaar

les belges

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: les belges

07/02/2024

Beste, ik bestelde op 6 januari 2024 twee artikelen bij u aan -30%. Er werd vermeld dat een extra korting van 10% kon worden bekomen door het invullen van de code ‘HAPPY!’. Deze code werd echter niet aanvaard. Vervolgens heb ik de bestelling laten doorgaan, maar met volgende opmerking: ‘De extra korting van 10% met code HAPPY! wordt niet geaccepteerd. Kan u mij het verschil terugbetalen? Dankuwel!’ en betaalde ik € 349,30. Op 8 januari antwoordde Katrien Masschalck : ‘ Hey, de code is zonder het uitroepteken, misschien komt het daardoor -). Maar ik zal het terugstorten! ‘. Ik bedankte haar onmiddellijk. Op 24 januari had ik nog steeds geen terugbetaling van € 34,93 ontvangen en stuurde ik volgende herinnering naar Katrien Masschalck : ‘ Hallo Katrien, tot op heden heb ik nog geen terugbetaling van die 10% extra korting ontvangen. Waarschijnlijk ben je dit vergeten, dus daarom even deze reminder. Alvast bedankt om dit in orde te brengen.’. Nu zijn we 2 weken na de reminder van 24 januari en 1 maand na de besteldatum maar nog steeds geen reactie. Ik verzoek u daarom via deze weg nogmaals om u aan uw belofte te houden en mij de niet-ontvangen extra korting van 10% terug te betalen. Dank bij voorbaat. Kathleen Vanmeer

Berichten (1)

les belges

Naar: K. V.

07/02/2024

Beste, heel jammer dat u via deze weg te werk gaat. Dat is de eerste keer in de 9 jaar dat ik bezig ben dat iemand zoiets doet. U had mij gerust even mogen bellen en dan had uw vraag bovenaan het prioriteitenlijstje geraakt. Helaas is januari de drukste periode van het jaar en is de mail ondergesneeuwd geraakt! Maar bij deze is het terugbetaald. Veel plezier met de mooie aankopen en volgende keer misschien even bellen als de code niet werkt, dan kan ik kijken wat de rede daarvoor is. Dat bespaart ons beide achteraf veel werk! Vriendelijke groetenKatrien Op 7 feb. 2024, om 09:20 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform