Beste, ik bestelde op 6 januari 2024 twee artikelen bij u aan -30%. Er werd vermeld dat een extra korting van 10% kon worden bekomen door het invullen van de code ‘HAPPY!’. Deze code werd echter niet aanvaard. Vervolgens heb ik de bestelling laten doorgaan, maar met volgende opmerking: ‘De extra korting van 10% met code HAPPY! wordt niet geaccepteerd. Kan u mij het verschil terugbetalen? Dankuwel!’ en betaalde ik € 349,30. Op 8 januari antwoordde Katrien Masschalck : ‘ Hey, de code is zonder het uitroepteken, misschien komt het daardoor -). Maar ik zal het terugstorten! ‘. Ik bedankte haar onmiddellijk. Op 24 januari had ik nog steeds geen terugbetaling van € 34,93 ontvangen en stuurde ik volgende herinnering naar Katrien Masschalck : ‘ Hallo Katrien, tot op heden heb ik nog geen terugbetaling van die 10% extra korting ontvangen. Waarschijnlijk ben je dit vergeten, dus daarom even deze reminder. Alvast bedankt om dit in orde te brengen.’. Nu zijn we 2 weken na de reminder van 24 januari en 1 maand na de besteldatum maar nog steeds geen reactie. Ik verzoek u daarom via deze weg nogmaals om u aan uw belofte te houden en mij de niet-ontvangen extra korting van 10% terug te betalen. Dank bij voorbaat. Kathleen Vanmeer