Terug

Garmin weigert herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

J. D.

Naar: GARMIN BELUX

30/07/2025

Beste, Ik heb sinds 2020 een Vivoactive 4 (music). Sinds enkele maanden lukt het niet meer om een sportacitivteit te starten. Ik kies de sportactiviteit, het toestel zoekt en vindt de satelieten en van zodra ik op "start" druk, valt het horloge uit. Ik kan het dan herstarten, maar opnieuw gebeurt exact hetzelfde. Soms lukt zelfs herstarten niet. Aangezien de batterij voor 100% geladen is (ook na de herstart), lijkt me dit een software probleem. Ik heb alle software updates voltooid en het toestel reeds meermaal naar fabrieksinstellingen hersteld. Toch houdt het probleem aan. Ik heb contact opgenomen met de consumentendienst van Garmin waarbij ze mij meedeelden dat er geen herstellingen mogelijk zijn (2025!!!). In ruil bieden ze mij enkel de Vivoactive 5 aan voor 269,99 EUR. Hetzelfde horloge is in de winkel te koop voor 199,99 EUR! Ook kan ik geen ander horloge kiezen en moet ik meteen beslissen. Ik wens een herstelling van mijn huidige horloge. Met vriendelijke groeten,

Berichten (1)

GARMIN BELUX

Naar: J. D.

05/08/2025

Geachte heer, Het spijt mij om te lezen dat u problemen ondervindt bij het gebruik van uw Vivoactive 4 toestel. Gezien de leeftijd van het toestel, bieden wij niet langer een mogelijkheid tot reparatie of omruiling buiten de garantieperiode aan. Aangezien de garantieperiode van 24 maanden in uw geval reeds een lange tijd verstreken is, kunnen wij dus geen technische oplossing aanbieden voor uw huidig toestel. Wij bieden dus als commerciële geste een korting van 25% aan bij aankoop van een nieuw Vivoactive 5 toestel op onze website. Als u een korting op een ander model wenst, raad ik u aan om rechtsreeks met ons contact op te nemen via +32 2 672 52 54 zodat we samen met u de mogelijkheden kunnen bespreken. Met vriendelijke groeten, Geoffrey De Pra, Aftersales Manager Garmin Belux :www.garmin.com Phone: +32 2 672 52 54 Garmin Belux Avenue des Olympiades 2, Olympiadenlaan 2 1140 Brussels Belgium


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform