Geachte mevrouw/heer,
In juli 2023 kochten wij via onze keukenbouwer enkele Siemens toestellen. Wij zijn deze beginnen gebruiken in januari 2024.
Twee weken geleden hadden we een foutmelding op ons toestel. We kregen hiervoor een technieker toegestuurd.
Nu zei de technieker dat het probleem aan ons zou liggen en dat dit dus buiten garantie valt. (Het toestel hebben we nog geen negen maand in gebruik).
Volgens de technieker is dit een veel voorkomend probleem. De inox bodemplaat is niet bestand tegen vaatwaszout en zou gaatjes geven. Dit toestel wordt op regelmatige basis gebruikt (om de twee dagen), dus is onmogelijk.
Toestel kan niet hersteld worden, doch willen ze het 'gaatje' proberen dichtbranden voor 150 euro.
Klachtenmail werd reeds verstuurd, maar krijgen geen reactie.
Voor dergelijke toestellen, verwacht ik wel meer kwaliteit. Wij wens alsnog een gratis herstelling of nieuw toestel.
Met vriendelijke groeten,