Terug

Garantieplicht van verkoper

Closed Openbaar

The1Collection

Start een klacht

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

W. B.

Naar: The1Collection

23/10/2024

Geachte heer, Op 13/08/2024 kocht ik een Peugot Partner met serienummer VF37ABHW6FJ750024 in uw verkooppunt en betaalde ik er €5000,- voor. Na één dag vanaf de aankoop, vertoont de auto gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek: Storingslamp in de cockpit ging branden na de eerste rit met de wagen. Op 14/08/2024 melde ik dit via WhatsApp om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Ondanks mijn eerdere schrijven, waarvan drie aangetekend kan ik alleen voorlopig vaststellen dat u geen contact met mij opnam teneinde aan het vastgestelde gebrek te verhelpen. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 1 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs, plus eventuele herstellingen die reeds plaats hebben gevonden. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Factuur

Bemiddeling door Testaankoop 01 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform