Terug

Garantieaanvraag defecte aircocompressor - Aircocompressor vervangen bij dealer van BoschCarService

In behandeling Openbaar

Bosch Car Service Benelux

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: Bosch Car Service Benelux

23/07/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 4 juli 2023 werd in garage Ledermann van de Bosch Car Service-groep te Halle een nieuwe aircocompressor geplaatst in mijn voertuig Skoda Superb (details in bijlage). Helaas is dit onderdeel inmiddels (en tijdens de wettelijke garantieperiode) opnieuw defect geraakt en blaast de airconditioning opnieuw enkel warme lucht. Zoals u ongetwijfeld weet, stopte garage Ledermann eerder dit jaar zijn activiteiten, waardoor ik mij tot Bosch Car Service richt, waarvan garage Ledermann deel uitmaakte. Ik meldde dit probleem voor het eerst aan Bosch Car Service per e-mail op 12 mei 2025, en herinnerde hieraan op 18 mei, 2 juni en 15 juni 2025. Op 2 juli 2025 stuurde ik u een aangetekende ingebrekestelling waarin naar een oplossing werd gevraagd. Tot op heden werd hier geen gevolg aan gegeven. Intussen heeft dit, gelet op de hoge temperaturen van de laatste weken, geleid tot de nodige ongemakken, zeker met een jong kind. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 4 augustus 2025 een antwoord te bieden en gevolg te geven aan een van de oplossingen die in mijn aangetekend schrijven werd voorgesteld. Met vriendelijke groeten Bijlage: - Kopie factuur - Kopie aangetekend schrijven d.d. 2 juli 2025

Bemiddeling door Testaankoop 11 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform