Terug

garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. N.

Naar: KVIK

02/08/2024

Tijdens het koken werd een zeer sterke brandgeur vastgesteld. Kvik verwees me door naar de fabrikant voor garantie en herstelling (Bosh). De technieker van de firma Bosh stelde een fabrieksfout vast en herstelde de kookplaat. De geur van verbrand plastic blijft echter in de lade en de besteklade onder de kookplaat hangen. Ook na de lade ettelijke malen te hebben grondig gereinigd gaat de geur niet weg. Ik nam contact op met de winkel van Kvik in St. Kruis Brugge maar daar zeiden ze dat de lade niet onder garantie valt omdat het om een geurhinder gaat. M.i. is de stank een gevolg van een fabrieksfout en ik wens een degelijke oplossing.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform