Terug

Garantie

Closed Openbaar

El Vidas

Start een klacht

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

F. N.

Naar: El Vidas

09/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 19/8/20124 kocht ik een Philips TV 50pus8079 en betaalde ik er 434 euro voor. Na 4 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, startte de tv niet meer op Op 9 december mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat ' niet voorzien in het garantieproces, volgens uw medewerker Sergen. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 3 werkdagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: · factuur

Berichten (2)

El Vidas

Naar: F. N.

10/12/2024

Goedemorgen, Vervelend om te vernemen dat mijn collega per ongeluk het verkeerde nummer op uw factuur heeft gekopieerd. Hierdoor kwam uw bestelling dus uit 2022 inplaats van 2024. Mijn collega heeft u hierna gelijk een mail gestuurd en aangegeven dat hij een foutje had gemaakt. Laat ik voorop stellen dat dit allemaal netjes is opgelost. Wel wil ik u aangeven dat wij de privacy van onze collega's heel belangrijk vinden en het daarom niet appreciëren dat u hier dan ook de naam van de collega vrijgeeft! Ik vraag u dan ook vriendelijk de naam van mijn collega te verwijderen. Hoe zou u onze klantenservice beoordelen? GoedOkSlecht Met vriendelijke groet, El Vidas ---- op Ma, 09 Dec 2024 22:00:11 +0100 Klachtenklachten@test-aankoop.be schreef ---- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

F. N.

Naar: El Vidas

24/12/2024

Beste, Het is is ondertussen 24 december, 20 dagen na het defect en nog steeds geen (aankondiging van) herstelling, wel van kastje naar de muur sturen, dus helemaal NIETS is opgelost. Over uw vraag 'Hoe zou u onze klantenservice beoordelen?' Hebben jullie die dan, want ik heb er nog niets van gemerkt. Met vriendelijke groeten, Frank Neirynck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform