Beste,
Ik heb op 26/11/2023 een thule buggy aangekocht bij Babylux voor mijn dochter die op 9/4/2024 geboren is.
Nu blijkt er een gebrek te zijn aan het onderstel waardoor we die niet kunnen inklappen.
Ik heb dit op 9/10/2024 aangegeven bij Babylux.
Zij hebben mij geantwoord dat ik een formulier moest invullen, wat ik op 14/10 ingevuld heb teruggestuurd.
Zij antwoorden dat het is doorgestuurd naar de fabrikant en dat we daarop moeten wachten.
Op 25/10 vraag ik of ze reeds antwoord hebben gekregen. Hierop antwoorden ze op dezelfde dag dat ik volgende maand een nieuw onderstel zal ontvangen.
Vervolgens blijft het stil tot ik zelf weer op 18/12 stuur of er reeds meer nieuws is over het onderstel.
Dan krijg ik antwoord dat Thule vertraging heeft en dat ik ons huidig onderstel moet inpakken en opsturen.
Ik geef aan dat dit voor mij niet zo eenvoudig is, want ik ben alleen. En bovendien dat het niet mogelijk is om het onderstel op te sturen zonder reeds het nieuw te hebben gekregen. Ik heb een baby van 8 maanden en kan niet met haar zonder buggy verder.
Dus ik leg dit uit dat dit niet mogelijk is voor mij en vraag om mee te kijken naar mogelijke oplossingen.
Ze reageren heel bot en willen nu mijn dossier afsluiten zonder iets te doen als ik het niet gewoon opstuur.
Maar ik blijf maar uitleggen dat dit praktisch gewoon niet lukt. En ik mijn buggy echt dagdagelijks nodig heb.
Ik zoek oplossingen maar ze staan voor niets open.
Kunnen jij mij alsjeblieft met iets helpen?
Of zeggen jullie eerlijk dat ik hier niets aan kan doen en best zelf oplossingen zoek? Want ik heb uiteindelijk wel een buggy nodig die ik kan opvouwen.
In bijlage vindt u mijn volledig mailverkeer.
Alvast hartelijk bedankt
Eva