Beste, 5 maanden na aankoop van mijn vape (e-sigaret) laadde de batterij niet meer op. Ik heb met jullie reeds contact gehad hieromtrent, en werd meermaals geinformeerd dat jullie slechts 3 maanden garantie bieden op het batterij-onderdeel van de vape. Ik vroeg jullie dit wettelijk te staven, waarop ik eerst een vage uitleg kreeg over de tabakswet. Ik heb meermaals gevraagd naar het wettelijk artikel dat jullie garantietermijn onderbouwd, maar deze vraag werdt meermaals genegeerd. Uiteindelijk hebben jullie op basis van foto's gerefereerd naar 'oneigen gebruik' in de algemene consumentenwet. Ik heb het toestel steeds correct gebruikt, en ben overtuigd dat het niet functioneren van het toestel zijn oorzaak niet vindt in mijn handelen. Dat artikel geeft aan dat binnen een termijn van 6 maanden de verkoper de oorzaak van de schade moet aantonen. Ik vroeg jullie hoe we hiermee verder gaan, en krijg geen reactie meer. Graag wens ik dat jullie je verantwoordelijkheid opnemen.