Geachte mevrouw/heer,
Op 17 juli, heb ik de
cash machine- special edition ( id w5o_zwrgkb_89929048)
teslar911bot (id1106307004)
aangekocht met email karobeltje@hotmail.com
en
cashrobotG5XD (id: 1218656385)
cashrobot G5XD upgrade 2 (id:1776204041)
met email karen_vob@hotmail.com aangekocht
Ik stel echter vast dat het product niet overeen komt met wat in de video werd uitgelegd bij aankoop zou ik enkel een account moeten aanmaken en een betaalwijze aanduiden om het account en geld te kunnen ontvangen maar in realiteit moet men steeds meer producten aankopen, en hele reeks videos bekijken en zelf vanalles aanmaken en doen, nadat ik alle stappen had gevolgd blijf ik op die pagina hangen.
er stond bij aankoop ook vermeld dat men een terugbetaling kon krijgen maar deze heb ik reeds aangevraagd maar ik krijg enkel nog meer producten aangesmeerd, ik ben niet geinteresseerd in nog verder proberen en extra producten ik wil gewoon mijn geld terug
Dit heeft geleid tot de aankoop van nog meer producten die uiteindelijk ook niet leveren wat ze beloofden
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 30 juli een volledige terugbetaling van mijn aankopen.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur