Terug

Garantie service

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

I. S.

Naar: KVIK

16/07/2025

Geachte heer/mevrouw, In [maand van installatie, bijv. augustus 2024] heeft u bij ons een keuken geleverd en geplaatst. Helaas moet ik u melden dat er inmiddels ernstige gebreken zijn ontstaan aan het geleverde materiaal. De plaat onder de koelkast is opgezwollen, evenals het paneel boven de vaatwasser. Dit wijst mogelijk op materiaal van onvoldoende kwaliteit of onjuiste installatie. Op 25 juni jl. zou u volgens afspraak contact met mij opnemen om de situatie te bekijken en verdere stappen te bespreken. Tot op heden heeft dit niet plaatsgevonden. Na herhaald contact ontving ik enkel het bericht dat u wegens drukte geen tijd heeft. Inmiddels zijn er meer dan drie tot vier weken verstreken zonder enige duidelijkheid of afspraak voor inspectie of herstel. Ik ben zeer teleurgesteld over deze gang van zaken. Als consument heb ik recht op een product dat voldoet aan de verwachtingen en op correcte dienstverlening bij gebreken binnen de garantieperiode. Uw gebrek aan opvolging en communicatie ervaar ik als een schending van mijn consumentenrechten. Ik verzoek u vriendelijk doch dringend om binnen 7 werkdagen contact met mij op te nemen en een afspraak te maken om de schade te beoordelen en te herstellen. Indien ik geen gehoor krijg, zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen via de Consumentenombudsdienst of juridische weg. Ik vertrouw erop dat u deze klacht serieus neemt en spoedig met een oplossing komt.

Berichten (3)

KVIK

Naar: I. S.

16/07/2025

Beste, kan u aangeven in welke winkel u de keuken heeft gekocht ? Our lookbook This email may contain personal data and confidential information. If you are not the intended recipient, please inform the sender immediately and delete the email.You can read our privacy policy here.

I. S.

Naar: KVIK

16/07/2025

Geel

KVIK

Naar: I. S.

16/07/2025

Beste, We hebben contact opgenomen met de consument om het probleem ter plaatse te bespreken en op te lossen. Na uitvoering zullen wij u op de hoogte brengen. Met vriendelijke groeten, NicolasVerplancke 03 289 29 13 Kvik Schelle Kvik Merksem Kvik Boortmeerbeek Kvik A12KMO - Workshop Boomsesteenweg 35-37 Bredabaan 960 Leuvensesteenweg 373 Vluchtenburgstraat 4 T. 03/289.29.19 03/283.32.50 03/283.32.55 2630 Aartselaar Open op zondag Boek je winkel, video of home-meeting op www.kvik.be

Bemiddeling door Testaankoop 24 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform