Terug

Garantie probleem

Opgelost Openbaar

Autopunt24 BV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Autopunt24 BV

07/07/2021

Beste,Op 7 november 2020 hebben wij de wagen een opel meriva type 1600cc benzine opgehaald met kilometerstand op 140000km.Op dag 1 hadden wij al een probleem gemeld van het uitvallen van de stuurbekrachtiging.Op 142000km hebben wij een lichte trilling vooraan bestuurderskant.Op 147000km horen wij heel soms een licht gepiep aan de achterkant passagierskant van de wagen, na inspectie bleek dat de rem pomp van de remklauw volledig vast zat en de binnenste remblok volledig weg was en de lichte trilling steeds erger geworden was en blijkt ook de voorste remschijf bestuurderskant krom te zijn. Waarvoor ik u ook een mail gestuurd had met een voorstel dat ik de werken kosteloos zou uitvoeren en enkel vroeg om de onderdelen te betalen. Dit vanwege de afstand die wij moeten overbruggen...Nu staat de kilometerstand op 148000km en 1000km na dat de remmen vervangen zijn houdt de wagen ineens in, de wagen trekt gewoon niet meer degelijk op.Wagen zou een onderhoud gekregen hebben voor verkoop, ik rijd al 27 jaar met wagens en motoren. Tot op heden is het mij nog nooit gelukt om remblokken op te rijden op 7000km!We hebben de wagen gekocht als 2de wagen voor mijn vriendin en voor ons gezin, dit is de reden waarom de wagen zo weinig kilometers maakt. Dit kan toch niet normaal te noemen zijn, we hebben de wagen sinds november 2020 afgehaald en maar 8000km gereden, waarvan mijn vriendin er steeds mee rond de kerktoren mee gereden heeft en ik sporadisch naar mijn werk.Niets van bovenstaande zou in aanmerking komen voor garantie, dit terwijl er een jaar garantie op de wagen is.Het klopt zoals u zegt in eerder mailverkeer dat ik geen wagen gekocht heb van 20000€. Maar men verwacht als klant op zen minst evenveel klantgerichtheid en geen minderwaardige service omdat het bedrag niet hoog genoeg is.

Berichten (9)

Autopunt24 BV

Naar: J. V.

07/07/2021

BesteVanaf 20 julli zijn wij terug open en zoals u zelf ziet is er geen spraken van motor of versnellingsbak problemen. MvgVerzonden vanaf mijn Huawei-telefoon-------- Oorspronkelijk bericht --------

J. V.

Naar: Autopunt24 BV

07/07/2021

De wagen trekt na 8000km te rijden niet meer degelijk op. Is dit dan geen motorprobleem?Mvg

Autopunt24 BV

Naar: J. V.

07/07/2021

BesteU kunt altijd de wagen bij ons afzetten maar als dat buigies of boobiene zijn u zult zelf de herstelling moeten betalen want elektrische probleem is geen motor probleem he.MvgVerzonden vanaf mijn Huawei-telefoon-------- Oorspronkelijk bericht --------

Autopunt24 BV

Naar: J. V.

07/07/2021

Lees artikel 3 op uw factuur aub. Dit is toch erg duidelijk en voor iedereen hetzelfde.Verstuurd vanaf mijn iPadOp 7 jul. 2021 om 19:24 heeft "klachtenbox@test-aankoop.be" het volgende geschreven:

J. V.

Naar: Autopunt24 BV

08/07/2021

DATA NOT AVAILABLE

J. V.

Naar: Autopunt24 BV

15/07/2021

Beste,Zoals eerder vermeld heb ik de wagen gisteren 14 juli laten uitlezen in de garage. De uitgelezen motorstoring is dat de motor op 3 i.p.v. op 4 cilinders draait! Dit kan volgens de garage veroorzaakt worden door een defecte bobine of een defecte cilinder. Volgende week donderdag 22 juli gaat de wagen binnen in de garage en gaan ze een compressietest en verdere elektronische test diagnose uitvoeren.Ik hou u verder op de hoogte!Mvg Jürgen

J. V.

Naar: Autopunt24 BV

25/07/2021

DATA NOT AVAILABLE

Autopunt24 BV

Naar: J. V.

26/07/2021

BesteDat noemt men slijtage onderdelen u bent toch zelf mechanieker en toch niet u ons bedriegers voortaan zou ik gewoon een nieuwe auto kopen als ik u was u bent niet waard om nog te discussieren elke normale mens die dit leest zal wel begrijpen dat hier niet gaat over bedreigen maar dat u zelf te voor 2d euro nieuwe auto wilt hebben wat onmogelijk is. MvgVerzonden vanaf mijn Huawei-telefoon-------- Oorspronkelijk bericht --------

Autopunt24 BV

Naar: J. V.

26/07/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform