Terug

Garantie probleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Auto hero

17/02/2021

Geachte heer/mevrouw,Op 22/08/20 heb ik u in kennis gebracht via email dat mijn autoAangekocht op 13/03/2020, BEDP672607 een olielek heeft aan de tussen versnellingsbak.Helaas constateer ik dat u weigert hierin garantie te geven wegens (uw mail op 02/09/2020)dit onder regulier onderhoud valtDeze panne (olielek) situeert zich aan de aandrijflijn motor versnellingsbak differentieel en isdus nooit onderdeel van onderhoud dat trouwens door jullie uitgevoerd is voortweedehands verkoop.Dus ofwel zijn jullie in gebreken met de garantie ofwel met het beloofde onderhoud voor verkoop.Na 100 mails te sturen naar jullie die onbeantwoord bleven, een aangetekend schrijven dat genegeerd bleef is de maat vol.Ik heb de herstelling laten uitvoeren bij een ford garage dit binnen mijn jaar garantie. De factuur hiervan is ook naar jullie gezonden en uiteraard ook genegeerd.Ik mocht van mijn garage vernemen dat jullie wel naar hun gebeld hebben om korting(!) te vragen op de herstelling dus het besef dat dit wel garantie is, is er wel degelijk. Mijn garage werkte hier niet in mee en toen hebben jullie mij laten weten dat het geen garantie is. Dit is alles behalve hoe ik de aankoop van een wagen had willen zien verlopen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform