Terug

Garantie probleem nieuwe auto

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: RENAULT

18/01/2024

Geachte,In augustus 2022 het ik een nwe Renault Arkana RS-Line Hybride gekocht bij garage Veltem-motors in VeltemZodra ik met mijn wagen aan rijden was voelde ik dat er iets scheelde aan de motor, deze bleef in hoge toeren en ging niet direct naar de volgende versnelling,volgens garage was dat normaal ?? Had 0% vertrouwen meer in die garage en ben naar hoofddealer gegaan Pashuysen in Aarschot en daar hadden ze mijn versnellingsbak vernieuwd onder garantie en nadien was probleem nog altijd aanwezig (hoge toeren), toen kreeg ik een aangetekende brief v/d garage dat mijn wagen conform in orde was terwijl dit NIET waar is., een echte schande is dit !!! Heb mijn expert via mijn rechtsbijstand erbij gehaald en die merkt wel op dat er iets scheelde aan mijn wagen, Renault Belgium hun expert erbij gekomen en die bevestigde dat mijn wagen conform in orde was, die expert en de garage speelde het zelfde spel wat me direct op viel....ondertussen naar 3de garage gegaan Willems in Haasrode en hebben 3 van mijn 4 problemen kunnen oplossen wat volgens expert en PAshuysen normaal was.Ondertussen heb ik van Renault Belgium te horen gekregen dat er NIETS meer aan te doen is aan mijn wagen.dwz ik rijd veel in hoge toeren, verbruik is sinds up-grade van 4,6 l naar 6 liter gegaan en ook rijd mijn wagen minder elektrisch sinds de up-grade en dit is een hybryde wagen ! !Vorige week nog gesprek gehad met grote baas van PAshuysen en die weet welke problemen ik heb en hij vertrok, zo werd ik voor de zoveelste keer in een hoek geduwd terwijl mijn wagen nog altijd onder garantie staat, als je wilt kan ik u al het mail verkeer bezorgen.Deze wagen valt onder hoofddealer PAshuysen in AarschotWat kunnen jullie doen ? kunnen jullie mij helpen wat ik weet het niet meer.Graag bevestiging aub ? mijn gsm nr 0496 57 37 09Marc Vanparys

Berichten (1)

RENAULT

Naar: M. V.

18/01/2024

Nederlandse versie onderaanMadame, Monsieur,Ce message confirme la bonne réception du courriel que vous venez d’adresser au Service Relation Clientèle de Renault Belgique Luxembourg. Le contenu sera analysé et transmis au service concerné.Renault mettra tout en œuvre pour répondre dans les plus brefs délais. Le temps de réponse varie en fonction de la complexité de votre requête.Cordialement,-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Geachte Mevrouw, heer,Deze boodschap bevestigt de goede ontvangst van de email die u gestuurd hebt naar de Klantendienst van Renault België Luxemburg. De inhoud zal geanalyseerd en doorgestuurd worden naar de betrokken dienst.Renault zal alles in het werk stellen om zo snel mogelijk te antwoorden. De antwoordtijd varieert in functie van de complexiteit van uw verzoek.Met vriendelijke groeten,RENAULT BELGIQUE LUXEMBOURGRENAULT BELGIE LUXEMBURGDirection Client – Directie KlantService Relation Clientèle - KlantendienstAvenue Wolfgang Amadeus Mozartlaan 20 - 1620 DrogenbosTel 02/370.64.61www.renault.be - www.myrenault.be - www.dacia.be-- Disclaimer ------------------------------------ Ce message ainsi que les eventuelles pieces jointes constituent une correspondance privee et confidentielle a l'attention exclusive du destinataire designe ci-dessus. Si vous n'etes pas le destinataire du present message ou une personne susceptible de pouvoir le lui delivrer, il vous est signifie que toute divulgation, distribution ou copie de cette transmission est strictement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, nous vous remercions d'en informer l'expediteur par telephone ou de lui retourner le present message, puis d'effacer immediatement ce message de votre systeme.*** This e-mail and any attachments is a confidential correspondence intended only for use of the individual or entity named above. If you are not the intended recipient or the agent responsible for delivering the message to the intended recipient, you are hereby notified that any disclosure, distribution or copying of this communication is strictly prohibited. If you have received this communication in error, please notify the sender by phone or by replying this message, and then delete this message from your system.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform