Terug

garantie probleem en te veel betaalt

Opgelost Openbaar

Erik D'eer

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. A.

Naar: Erik D'eer

09/06/2023

Mijn vrouw heeft haar fiets bij de fietsenmaker laten maken voor een nieuwe fietsslot en een rubberen cover voor de batterij en gevraagd voor een fiets controle, Mijn vrouw heeft vooraf gevraagd wat er onder garantie valt, waardoor hij zei dat de fietsslot en de rubberen cover van de batterij er onder garantie valt, maar hij heeft duidelijk vermeld dat de fiets controle niet onder garantie staat, daarmee gingen we akkoord. Mijn vrouw heeft ook haar telefoonnummer aan de fiets technieker gegeven om contact op te nemen. Wanneer we 1 week later de fiets wilde komen ophalen en de factuur wilde betalen, zagen we pas na de betaling dat de prijs 199 euro uitkwam, en we kregen geen factuur. Zij is dan terug naar de winkel gegaan en eist een factuur en vroeg wat ze allemaal hebben gedaan aan de fiets om aan het bedrag 199 euro te komen, dan pas kregen we de factuur per mail. In de factuur hebben we ondervonden dat de rubberen cover van de batterij niet gedekt was, wat raar is omdat het vorig jaar dat ook vervangen moest worden en dan wel onder garantie viel. Het 2de probleem was dat ze de plastieken omhulsel ( het contact voor de batterij te verbinden met de fiets ) ook vervangen was hebben, wat we niet hebben gevraagd, en ze hebben ook geen contact opgenomen om te vragen of we het wilde laten vervangen. De slot was trouwens op het deel dat je naar beneden duwt gebroken waar het gelast werd, volgens mij is dat een fabrieksfout.

Berichten (1)

Erik D'eer

Naar: H. A.

10/06/2023

Gebruiksvoorwaarden | Privacy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform