Terug

Garantie pellet/hout kachel

Closed Openbaar

Kachelschuur

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Kachelschuur

13/03/2024

Beste, 22/09/2022 kochten wij 2 kachels bij jullie, samen voor 4500€1 daarvan is een hou/pellet kachel die grotendeels werkt via wifi.Deze kachel hebben we pas na een jaar geplaatst. Sinds de plaatsing kunnen we niet verbinden met de wifi, we hebben contact gehad met de fabrikant, vanalles geprobeerd, uiteindelijk geen oplossing en zou het moederbord vervangen moeten worden. Dit zou ongeveer 800€ kosten. Ik heb u al 2 mails gestuurd en krijg geen antwoord. Volgens mij is er een garantie periode op elektronica van 2 jaar en deze zijn nog niet om. Hoe kunnen we dit probleem oplossen.Mvg Wouter Derwael


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform