Geachte mevrouw/heer,
Op 07/01/2023 kocht ik een CUBE SUPREME RT HYBRID PRO 625 FLASHGRE Y´N´BLACK in uw winkel en betaalde ik er 3299€ voor.
Na 11 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, de display van de fiets loopt leeg na +/- twee weken waardoor de fiets uitvalt en niet meer te gebruiken is.
Sinds december 2023 ben ik al verscheiden malen naar uw winkel gegaan en om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging/of reparatie van het product onder garantie te vragen.
Tot op heden is er geen correcte herstelling gebeurd en wordt mijn vraag om terugbetaling of vervanging niet aanvaard. Hiertegen wil ik graag bezwaar tegen maken.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Wouter Peeters