Terug

Garage weigert garantie

Closed Openbaar

HUK-Cobrug Autowelt GmbH

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. N.

Naar: HUK-Cobrug Autowelt GmbH

14/05/2024

Beste,Op 23/06/2023 heb ik bij HUK Autowelt in Düsseldorf een wagen aangekocht. De KM stand bij aankoop was 54.100. Op heden is de KM stand 63.400.De garage heeft een verzekering aangegaan bij CG Car Garantie.Enkele weken geleden ging het LCD scherm (navigatiesysteem ed.) stuk. Ik ging naar de BMW garage voor een diagnose en bleek dat het LCD scherm stuk is. Ik contacteerde CG Car Garantie en blijkbaar is het scherm niet mee verzekerd. Daarna contacteerde ik de garage en deze weigeren om het te herstellen. Hun uitleg is dat het scherm ging bij aankoop.Ik wil graag hebben dat de wettelijke garantie toegepast wordt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform