Terug

Garage Boone -Eke (B) : niet uitvoeren onderhoud A7 na afgifte voertuig Mercedes Bklasse na afspraak

Opgelost Openbaar

Garage Boone Begoniastraat 16 9810 Eke

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. L.

Naar: Garage Boone Begoniastraat 16 9810 Eke

15/07/2022

Op 29.06.2022 overhandigde ik mijn voertuig Mercedes B voor onderhoud A7 bij uw Garage Boone Begoniastraat 16 9810 Eke na afspraak bevestigd via mail van uzelf en SMS de dag ervoor, volgens de offerte van 24.05.2022 uzelf, zaakvoerder Marc Boone (dit alles in 4 bijlagen).Na 5,5 uur en op het afgesproken tijdstip bij afhalen was er NIETS aan mijn voertuig van onderhoud uitgevoerd. Er was wel degelijk een klembord met werkorder voor mijn voertuig waaraan de sleutel gehecht. De aanwezige service manager Nick (heymans of zoiets) deed enorm uit de hoogte en totaal klantonvriendelijk om de blunder te maskeren (wat was er : een feestje geweest, een andere klant met een probleem in de plaats genomen, slechte organisatie ... geen enkel toelichting of excuus).Toen ik compensatie vroeg voor de kilometers om het voertuig opnieuw aan te bieden (2 X 35 km H/T) was er onenigheid terwijl het zijn/hun fout was, ook het voorstel voor afhalen bleek plots te vervallen gezien de afstand. Toen ik voorstelde om van het onderhoud A7 (service A + automaatolie/filters) enkel de service A uit te voeren (om in orde te zijn met Mobilo die op die dag verliep) en later of volgend jaar dan de automaatolie werd dit PERTINENT geweigerd (met missen schoolfeestje kleinkind had hier niets mee te maken, maar enorm spijtig voor mij door deze blunder van uwentwege). Hij stelde dan voor dat u als zaakvoerder Marc Boone mij zou contacteren om een nieuwe afspraak, eventueel afhalen en compensatie (kilometers) te bespreken. Ik heb dit alles diezelfde avond 28.06 via mail doorgegeven aan uzelf zaakvoerder Boone Marc ( tot op heden 15/7 zonder antwoord). Via de chat Mercedes heb ik klacht ingediend na 1 week, men zou mij van uw garage binnen de 2 dagen contacteren volgens de chat : NIETS. Op 13/7/2022 opnieuw via de chat de klacht herhaald : men zou mij van garage Boone binnen de 2 dagen contacteren : terug NIETS (chat Mercedes telkens met Mike).Ondertussen is het onderhoud al bijna drie weken te laat, en dus is MOBILO waar Mercedes zo mee uitpakt ook verlopen.Aangezien ik alle nodige stappen deed in deze onrechtvaardigheid, mail naar zaakvoerder, klacht via chat Mercedes 2 X en men potdoof blijft bij Garage Boone dien ik deze klacht nu in via Test-Aankoop. Het is ook de taak van Mercedes Belgium Benelux om de dealers/erkende herstelpunten te wijzen op hun verantwoordelijkheden die zij aangaan bij de klanten met een Mercedes. Mijn voertuig was de eerste vier jaar steeds in onderhoud bij Mercedes (onderhoudscontact Autosalon 2017, dit is het eerste onderhoud hierna). Laat klanten een score/commentaar geven aan de garages zodat anderen dit kunnen lezen, ik heb al een review geplaatst uit ontevredenheid (1 ster).Vraag is of deze garage die ik nu op de vingers tik wegens de slechte service nog een degelijke correcte service zal uitvoeren overeenkomstig alle reclames van Mercedes, de service met een ster?Alle gegevens en documenten treft u aan in bijlagen.Deze klant is echt schandelijk behandeld.U houdt in uw mailverkeer aan mij voor dat u goedkoper bent (aangezien u een erkend herstelpunt bent ipv erkend verkooppunt) maar de correcte service voor een Mercedes rijder ontbreekt hier echt.Dit had heel eenvoudig opgelost kunnen worden n.a.v. mijn mail diezelfde aan uzelf persoonlijk heer Boone maar ik begrijp uw onverschilligheid in deze zaak helemaal niet.Dit is echt heel slechte reclame voor uw bedrijf. Ik heb hier al veel tijd en frustraties in gestoken want een klant wenst niets anders dan correctheid.U kunt dit ook nalezen in mijn negatieve google review 1 ster.Klant Decock L. en Lefebre I. (lid test-aankoop)

Berichten (1)

I. L.

Naar: Garage Boone Begoniastraat 16 9810 Eke

16/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform