Beste,
Op 05/06/2024 zouden mijn vriendin en ik vertrekken naar Tenerife op vakantie via een pakketreis geboekt op vakantiediscounter. Op 03/06/2024 kregen wij de melding dat onze vakantie niet door ging omdat FTI failliet was verklaard. Alles was reeds betaald.
- Vakantiediscounter heeft na dit bericht nog maar 2 updates uit zichzelf gedaan zonder bruikbare info (in het prille begin)
- Zij hebben nooit woord gehouden voor updates te voorzien doorheen het proces (geen communicatie, alles heb ik zelf meermaals moeten navragen via mail want telefonisch namen zij niet op)
- Zij stuurden ons uiteindelijk op 26/11/2024 na meermaals rappels zelf naar DRSF voor alles zelf af te handelen (Duitse betaalde telefoonlijn)
- Het heeft maanden geduurd eer DRSF ons een link naar hun portaal gestuurd had
- Toen bleek dat wij niet eens konden indienen, omdat Vakantiediscounter over cruciale informatie beschikte die wij nodig hadden voor ons dossier
- Uiteindelijk op 03/03/2025 na ZELF VRAGEN de info gekregen die wij broodnodig hadden om via een speciale FTI link klacht in te dienen (niet via het DRSF-portaal dus wat ons eerder wat verteld). Vakantiediscounter had ons zelf opnieuw niet op de hoogte gebracht van deze cruciale info.
Dit heb ik allemaal zelf moeten vernemen na talloze telefoontjes en mailtjes, vaak met GEEN reactie.
Vandaag 20/05/2025:
Geen update, geen info, ingediend dossier via het portaal is niet eens geopend (kan je zien aan status), alleen het geld van de huurwagen teruggekregen van vakantiediscounter.....nog +3000€ te ontvangen....
Vakantiediscounter neemt absoluut hun verantwoordelijkheid niet in het aanpakken en oplossen van deze zaak. We zijn al bijna een jaar verder en worden volledig in de steek gelaten.