Terug

Frauduleuze webshop

Closed Openbaar

Zaya shop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Z. F.

Naar: Zaya shop

19/09/2023

Beste, Ik bestelde goederen op deze website. De aanbiedingen leken mij zeer aantrekkelijk, zeker omdat men reclame maakt voor gratis snelle levering.Na een vertraagde levering kreeg ik mijn goederen aan deze heel hard naar plastic roken (heb ik niet uit de verpakking gehaald) meteen heb ik de verkoper laten weten dat ik de goederen wilde terugzenden waarbij ik een mail terugkreeg dat ik de goederen beter kon bijhouden en 20% Korting kreeg op de aankoop. Met als uitleg bij dat men vraagt dit aanbod te accepteren omwille van de vele oorlogen en vraagt dit te willen schenken etc. Omdat ik dit een vreemde mailing vond heb ik gereageerd dat ik de goederen echt niet wilde hebben. Waarna ik terug een mail kreeg met de vraag of ik ze echt niet wilde bijhouden tegen 50% van de aankoopprijs. Opnieuw heb ik geweigerd en heb ik gevraagd naar een retourlabel. Uiteindelijk kreeg ik een mail terug met de melding dat ik dit pakket zelf moet terugsturen naar een adres in China en men geen voorgedrukt retourticket voorziet. Ik heb hen vriendelijk verzocht na te komen wat ze vermelden op hun website, toch doet men dit niet. Op de website staat duidelijk te lezen dat een retourzending zelf te betalen is maar men een retourlabel zal voorzien. Ook snap ik niet waarom ik moet verzenden naar China? Men heeft een adres op de website staan te Wetteren. Dit lijken mij wanpraktijken!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform