Terug

Frauduleuze praktijken

Closed Openbaar

Unitel Nijmegen NV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: Unitel Nijmegen NV

03/02/2022

Beste ik werd op mijn werk opgebeld door jullie bedrijf searchforu.beJullie gaven snel snel een uitleg over een betere zichtbaarheid op google (jullie zijn van Nederland mijn bedrijf is België). Jullie hebben het telefoongesprek opgenomen, en dit is volgens mij geknipt en geplakt). Als ik jullie naam opzoek op internet kom ik jullie ook tegen als frauduleus bedrijf. Dus nu wil ik gewoon dat dit contract onmiddelijk stopgezet word en ik dit bedrag ook niet betaal. Ook niet voor de gerechtskosten opdraai.

Berichten (4)

Unitel Nijmegen NV

Naar: S. L.

04/02/2022

Beste, Wij sloten met dit bedrijf een zakelijke overeenkomst. Er is hierbij geen sprake van een business2customer verkoop. Toch willen wij op deze zaak ingaan. Wij hebben mevrouw nooit gesproken, de overeenkomst is gesloten met de zaakvoerder die ook bij KBO geregistreerd staat. Wij zien in ons systeem dat de bevestiging en factuur, beide apart verzonden, zijn ontvangen en dezelfde dag nog geopend. Echter is er nooit enig protest gekomen. Tussendoor is er ook nog telefonisch contact geweest, hierin is ook van enig protest geen sprake geweest. De dienst waar mevrouw het over heeft klopt, deze hebben wij ook uitgevoerd met betrekking tot het beter vindbaar maken van het bedrijf. Van de zoekwoorden die wij met de heer overeen kwamen staan er op dit moment 15 op de eerste pagina van Google. U kunt dit nazien in de bijgevoegde afdrukken. Dat de opname volgens haar geknipt en geplakt zou zijn is niet correct. Dergelijke beschuldigingen zouden beter onderbouwd moeten worden dan enkel genoemd. Daarbij is de opname van het gesprek met de zaakvoerder, niet van degene van deze klacht. Uiteraard hebben wij de heer eerder gesproken voordat hij ons deze opdracht verleende. U geeft aan dat wij een frauduleus bedrijf zijn. Wanneer u echter op de lijst van het FOD kijkt ziet u dat wij daar niet bij staan. Uiteraard hadden wij tot een oplossing kunnen proberen te komen, echter kregen wij pas 4.5 maand later, nadat wij het dossier uit handen hebben gegeven, een bericht van een vriendin van de eigenaar. Daarvoor is er nooit tegen de overeenkomst geprotesteerd.Gezien bovenstaande hebben wij onze werkzaamheden correct en volgens de overeenkomst uitgevoerd. Daar wij nooit enig bezwaar van de zaakvoerder mochten ontvangen was ons ook niet duidelijk dat hij dit niet wilde. Door de gedane werkzaamheden en het niet communiceren zult u begrijpen dat wij deze overeenkomst niet achteraf nog kunnen crediteren. Wij adviseren u dan ook dringend contact op te nemen met de gerechtsdeurwaarder. Met vriendelijke groet, Klantenservice Searchforu Op 03-02-2022 om 18:27 schreef klachtenbox@test-aankoop.be: a, a[href] color: 1e5ba3div[class~="INS"] ,[class~="INS"] border-collapse: collapsemso--lspace: 0ptmso--rspace: 0ptbackground-color: f9f8f7div[class~="INS"] ,font-family: Arial, Verdana, Sans-Seriffont-size: 14pxline-height: 18pxcolor: 303030font-weight: normaltext-align: left

S. L.

Naar: Unitel Nijmegen NV

04/02/2022

Deze factuur is NOOIT geopend geweest. Deze is pas geopend nadat wij contact hadden. Van zo een dingen met zogezegde leesbevestiging die er niet was moet je ons niet beschuldigen. Zoek jullie op op internet en kom overal dezelfde zaken tegen. Weliswaar onder verschillende namen. Contact opnemen met de gerechtsdeurwaarder? Ik denk dat wij genoeg gezegd hebben dat we niet akkoord waren, en jullie bewijzen, ze hebben al veel opgeleverd. We zijn stinkend rijk zodat we jullie overdreven bedrag kunnen betalen. Mensen opbellen en dingen aansmeren daar zijn jullie goed in

Unitel Nijmegen NV

Naar: S. L.

07/02/2022

Beste mevrouw Lataire,Na het lezen van uw bericht moeten wij helaas vaststellen dat een aantal zaken niet correct zijn.De factuur is op dezelfde dag dat wij deze verzonden ook geopend. Wij zullen het bewijs hiervan toevoegen.U heeft dus niet zoals u stelt direct of kort daarna contact met ons opgenomen, maar pas 4.5 maand later. Dit terwijl de onderwerpen van de mails duidelijk waren dat het om een opdrachtbevestiging en factuur ging. Daarbij hebben wij zoals eerder vermeld tussendoor meermaals contact gehad met de zaakvoerder, welke nooit enig bezwaar kenbaar heeft gemaakt.U blijft verder gaan met beschuldigingen, maar komt niet met iets concreets. Daarbij geeft u zelf aan de deurwaarder te negeren. Tot slot bent u niet de zaakvoerder of staat u bij KBO geregistreerd als (mede-) zaakvoerder. Wij sloten met de heer een overeenkomst en hij heeft nooit bezwaar kenbaar gemaakt. We werden slechts gebeld door iemand die zich als vriendin uitgaf ruim 4.5 maand later, nadat wij het dossier uit handen hadden gegeven.Met vriendelijke groet, Klantenservice SearchforuOp 04-02-2022 om 20:51 schreef klachtenbox@test-aankoop.be: a, a[href] color: 1e5ba3div[class~="INS"] ,[class~="INS"] border-collapse: collapsemso--lspace: 0ptmso--rspace: 0ptbackground-color: f9f8f7div[class~="INS"] ,font-family: Arial, Verdana, Sans-Seriffont-size: 14pxline-height: 18pxcolor: 303030font-weight: normaltext-align: left

S. L.

Naar: Unitel Nijmegen NV

07/02/2022

BesteVoor de derde maal, ik ben degene die het bericht geopend heeft toen we reactie kregen van een aanmaning. Dan heb ik de email gevonden in zijn mailbox, ongeopend bij spam. Waar jullie thuishoren. Ik laat het hier niet bij. Bende afzetters en fraudeurs!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform