Beste, We bestelden zondag 7/08 een loungeset bij Exterioo in Mechelen. Wanneer we alles onmiddellijk betaalden werd deze al op de woensdag erna (10/08) geleverd, cfr. verkoper. Wij betaalden alles en waren tevreden. Zie hieronder wat er daarna gebeurde:-Levering woensdag 10/08 niet plaatsgevonden, zelf voor moeten bellen.- Diezelfde verkoper meldt aant telefoon op 10/08 dat dit nooit zo snel geleverd kan worden. Alles moet 10 dagen voor levering betaald zijn, altijd bij Exterioo. We moeten het verkeerd begrepen hebben.- Voorstel om 17/08 te leveren, maar gemeld aan winkel en hoofdzetel in Gent ondertussen dat we dan op verlof waren en niet thuis zijn. -> Geen probleem, levering 24/08 dan -> op dat moment al zeer veel ongenoegen bij ons.- 17/08: levering van Exterioo, terug alles moeten meenemen, want we waren niet thuis!- 23/08 proactieve check bij Exterioo voor levering 24/08...- Geen spoor van levering 24/08 in hun systemen.-> 1e contact 23/08 met hoofdzetel: we hebben met logistiek kunnen regelen om op vrijdag 26/08 te leveren.-> 2e contact dezelfde dag: levering 26/08 niet in de systemen, er staat 31/08. Maar ik kan iets regelen en desnoods sturen we aparte vrachtwagen, want jullie hebben alles al betaald. Dus levering 24/08 moet nog haalbaar zijn. Bevestiging door medewerker dat het een ramp is bij Exterioo en dat de telefoon roodgloeiend staat ivm de leveringen.- 24/08: geen Exterioo te bespeuren.- contact 24/08: dezelfde persoon aan de lijn die aparte vrachtwagen kon regelen. Ik heb het mailtje naar logistiek gestuurd voor levering 24/08, maar ze hebben de lounge laten staan.- Logistiek heeft de datum op 31/08 laten staan.- Al verschillende keren gevraagd dat ik met verantwoordelijk kon spreken, wordt permanent geweigerd en er wordt zelfs beweerd dat ze geen verantwoordelijken hebben. Of ze zitten allemaal in meeting.- tijdens alle gesprekken ondertussen een klacht verstuurd naar hallo@exterioo.be tav Natasha met uitdrukkelijke vraag naar compensatie. Dit al op 10/08. Daarna zelf nog 2 keer opnieuw email gestuurd naar dit adres, geen enkele reactie.- Vandaag 24/08 opnieuw gevraagd naar compensatie. Niemand kan er een antwoord op geven en bellen met verantwoordelijke kan gewoon niet.- Uiteindelijk, na verhit gesprek toch een verantwoordelijke gevonden. Ze belt je binnen half uur op. Nog geen reactie.- Opnieuw naar winkel Mechelen gebeld met de verkoper en gaat mij ook terugbellen, want ZIJN verantwoordelijke was daar. Gaf mij weer de indruk dat alles nu onmiddellijk in orde kwam........Ongelooflijk wat een praktijken, We betaalden de lounge volledig op 07/08, ten bedrage van 6.493,46 euro, het duurste materiaal. We hebben onze beide kredietkaarten belast + nog betaling via debetkaart.mvg,Tom Van Hoof.