Geachte mevrouw/heer,
Op 11.11.2024 kocht ik Cardigans via uw webwinkel en betaalde ik er 99.90 € voor via mijn creditcard.
Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik dacht producten te ontvangen die overeen kwamen met de foto's op de site. Maar uiteindelijk kreeg ik producten die niet in overeenstemming zijn met de valse publiciteit.
Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten.
De goederen retourneren, dat gaat niet, gezien jullie geen antwoord geven op mails aan de 'Klantendienst, noch nergens een retouradres te vinden is op jullie website.
Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve en misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst.
Ik vraag u daarom ook om binnen 5 dagen het bedrag van 99.90 € aan mij terug te betalen via mijn creditcard.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- Orderbevestiging
- Betalingsbewijs