Customer Care (Inspire Pro)
8 okt 2025 18::09 GMT+4
Hallo,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met ons klantenserviceteam.
Onze abonnementen kunnen worden geïnitieerd via Apple Pay, Google Pay of PayPal, waarvoor elk gebruikersauthenticatie vereist, zoals Face ID, biometrie of inloggegevens, afhankelijk van het gebruikte apparaat en de gebruikte betaalmethode.
Om u verder te kunnen helpen, vragen wij u vriendelijk om de volgende informatie, op basis van de door de gebruiker geselecteerde betaalmethode:
• Voor gebruikers van Apple-apparaten:
Als het abonnement is afgesloten met Apple Pay, geef dan het Apple Pay-apparaataccountnummer op. Dit is te vinden door:
De Apple Wallet openen
Selecteer de kaart die voor de transactie wordt gebruikt
Tik op de drie stippen in de rechterbovenhoek
Er worden twee cijfers weergegeven: het fysieke kaartnummer (bijvoorbeeld ••••1234) en het Apple Pay-nummer (bijvoorbeeld ••••5678). Geef het Apple Pay-nummer op.
• Voor Android-gebruikers:
Als het abonnement via Google Pay is afgesloten, verzoeken wij u vriendelijk de laatste vier cijfers van de gebruikte kaart op te geven.
• Voor PayPal-gebruikers:
Als de betaling via PayPal is verwerkt, geef dan het e-mailadres op dat aan het PayPal-account van de gebruiker is gekoppeld.
We stellen de medewerking van de gebruiker op prijs en kijken ernaar uit om de kwestie snel op te lossen.
Hartelijke groeten,
Klantenserviceteam
Klachten
5 okt 2025 01:30 GMT+4