Terug

Frauduleus via Applepay geld afgehaald van de rekening

In behandeling Openbaar

Inspirepro.co

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Inspirepro.co

04/10/2025

Ik merkte dat er met mijn VISA kaart een betaling was gebeurd naar inspirepro.co. Nochtans had ik nergens hiervoor een toestemming gegeven. Volgens de bank heb ik via Applepay betaald omdat mijn kaart daar aan gelinkt is. De mail die ik naar hun mailadres stuurde blijft onbeantwoord. Op Trustpilot staan over dit bedrijf heel wat soortgelijke klachten. Hopelijk kunnen jullie deze fraude aan de kaak stellen.

Berichten (1)

Inspirepro.co

Naar: J. D.

08/10/2025

Customer Care (Inspire Pro) 8 okt 2025 18::09 GMT+4 Hallo, Bedankt dat u contact heeft opgenomen met ons klantenserviceteam. Onze abonnementen kunnen worden geïnitieerd via Apple Pay, Google Pay of PayPal, waarvoor elk gebruikersauthenticatie vereist, zoals Face ID, biometrie of inloggegevens, afhankelijk van het gebruikte apparaat en de gebruikte betaalmethode. Om u verder te kunnen helpen, vragen wij u vriendelijk om de volgende informatie, op basis van de door de gebruiker geselecteerde betaalmethode: • Voor gebruikers van Apple-apparaten: Als het abonnement is afgesloten met Apple Pay, geef dan het Apple Pay-apparaataccountnummer op. Dit is te vinden door: De Apple Wallet openen Selecteer de kaart die voor de transactie wordt gebruikt Tik op de drie stippen in de rechterbovenhoek Er worden twee cijfers weergegeven: het fysieke kaartnummer (bijvoorbeeld ••••1234) en het Apple Pay-nummer (bijvoorbeeld ••••5678). Geef het Apple Pay-nummer op. • Voor Android-gebruikers: Als het abonnement via Google Pay is afgesloten, verzoeken wij u vriendelijk de laatste vier cijfers van de gebruikte kaart op te geven. • Voor PayPal-gebruikers: Als de betaling via PayPal is verwerkt, geef dan het e-mailadres op dat aan het PayPal-account van de gebruiker is gekoppeld. We stellen de medewerking van de gebruiker op prijs en kijken ernaar uit om de kwestie snel op te lossen. Hartelijke groeten, Klantenserviceteam Klachten 5 okt 2025 01:30 GMT+4 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform