Terug

Fraudeprobleem?

Closed Openbaar

Hofstede en co

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Hofstede en co

28/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 25/12 kocht ik een Airfryer XXL met bestelnummer 1012 zie foto's in bijlage. Ik stel echter vast dat wanneer ik de betaling uitvoerde er een hoger bedrag werd aangerekend en ik op het einde heel kort een samenvatting kon zien van de bestelling waarop zogezegd 2 mannentruien stonden die ik besteld zou hebben. Iets helemaal anders dan wat ik gekozen had. Daarnaast zou het pakketje de dag erna bezorgd worden. Ik kreeg geen mail met een bestelbon of tracking om te volgen. Ik heb ook niets ontvangen. Ik contacteerde de site zelf maar kreeg geen antwoord. Dit heeft geleid tot een bedrag van ongeveer 112 EUR dat van mijn rekening gegaan is en ik vermoed dat ik het slachtoffer ben van een fraudegeval. Ik heb geen rekeningnummer of andere bankgegevens moeten doorgeven. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 6 januari een reactie te krijgen en indien het nog kan mijn geld terug te krijgen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform