Beste, ik bestelde (via het mailadres van mijn vader) voor 2695 euro aan pellets.Het bedrijf verzekerde een levering op maandag 25/09. Deze levering werd echter niet gedaan. Nadat we hen zelf gecontacteerd hadden, werd de levering verplaatst naar 27/09. Ook op woensdag werd de levering niet uitgevoerd. Na opnieuw zelf contact op te nemen, werd er voorgesteld om 1. het betaalde bedrag terug te krijgen door de logistieke problemen of 2. een nieuwe datum voor levering te kiezen. Hier kozen we opnieuw voor optie 2.De laatste levering zou uitgevoerd worden op maandag 2/10. Deze werd opnieuw NIET uitgevoerd. Het bedrijf contacteren is niet meer mogelijk. De website is offline en het mailadres is buiten bereik. Dit zijn de gegevens die ik nog kan delen met jullie:- KVK-nummer: 90273877- Vestigingsnummer: 000056013787- Website (die nu offline is): houtmaster.nl- Mailadres: support@houtmaster.nlDit is een Nederlands bedrijf. Kunnen jullie ons hiermee helpen? We vinden geen persoonsgegevens terug van de eigenaar, dus kunnen hen op geen enkele mogelijke manier contacteren.Alvast bedankt,Chelsea Van Nerum