Beste,Op 14 oktober ben ik slachtoffer geweest van fraude. Ik heb alle desbetreffende stappen genomen.14/10: kaart geblokkeerd rond 23 uur en pv laten opstellen, 15/10 fraudelijn gebeld aangezien deze maar bereikbaar zijn tot 22 uur op weekdagen. En alle frauduleuze transacties laten betwistenOp 17/10 ben ik naar het belfiuskantoor in Ekeren geweest en heb daar nogmaals een dossier laten starten en de transacties betwist.Na 2 maand stilte van jullie kant en wekelijks geinformeerd te hebben hoe het zit met het dossier krijg ik op maandag 19 december een brief van jullie waarin jullie nu aangeven dat ik nalatig ben geweest en me het geld niet kunnen terug geven na een grondige analyse.Na 2 maanden moet ik het doen met deze uitleg. Het is volgens jullie mijn eigen schuld dat dit is gebeurd. Ik ben hier natuurlijk niet mee akkoord. Volgens het wetboek economisch recht moet ik mijn geld terug krijgen echter de bank lacht me hiermee gewoon uit. Een deel van het geld hebben jullie dan wel kunnen tegenhouden en kunnen recupereren. Nu vraag belfius mij ook nog om een brief re ondertekenen waarin ik al mijn rechten en vorderingen tegen de partij hierbij betrokken aan belfius overdraag en pas als ik teken dan krijg ik mijn gerecupereerde centen. Ik snap niet dat ik een papier moet tekenen om mijn eigen geld terug te krijgen. Dit is schandalig.Op 23 december heb ik klacht ingediend engevraagd om het dossier in te zien en me de bewijzen te geven dat ik geof nalatig ben geweest. Ik heb ze tijd tot 15 januari gegeven echter tot op heden heb ik geen antwoord. Ik wil ook vermelden dat het ook een schande is dat fraudelijn van belfius betalend is. Je zit al in de problemen als je deze lijn moet bellen en jullie maken dit betalend. Aangezien dit op vrijdagavond is gebeurd is er bij belfius ook niemand meer te bereiken. Dan is het trek je plan, de fraudelijn is maar bereikbaar tot 22 uur op werkdagen. Een 24 uur permanentie in deze tijden is geen overbodige luxe.Bij het indienen van klachten via de website van belfius wordt er gevraagd om mijn rekeningnummer in te voeren Echter ik wordt beticht van het geven van persoonlijke formatie maar vragen zelf wel om persoonlijke informatie door te geven. Het klachtenformulier via de belfiusapp werkt niet dus ben je verplicht om dit zo te doen.Ik hoop dat jullie me kunnen helpen voor de terugbetaling van het volledig verloren bedrag.