Terug

Fraude

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: MediaMarkt

03/10/2025

Op 27 juni werd door een oplichter op mijn naam een kredietkaart aangemaakt. Hierop werd voor 2500 euro spullen aangekocht bij Mediamarkt. Ik heb Mediamarkt onmiddellijk verwittigd dat dit een frauduleuze bestelling betrof. Na mijn bezoek aan de politie hebben ook zij jullie gecontacteerd om dit te bevestigen. Toch hebben jullie die goederen (die nog niet verstuurd waren, dit werd mij door de klantendienst bevestigd) niet willen tegenhouden. Ondanks het feit dat jullie door zowel mij als de politie op de hoogte gebracht werden van deze fraude. Schandalig dat een miljardenbedrijf zich er zo makkelijk vanaf maakt op de kap van klanten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform