Ik deed een beroep op hun diensten (ontstopping op onderstaand adres)
1. Ik telefoneer woensdag telefoonnummer zone Leuven; er zou donderdag iemand langskomen; er kon geen uur worden vastgesteld (zeer onvriendelijk persoon)
2. Ik wacht de ganse dag. Om 17u komt de hersteller bij mij thuis (zijn Nederlandstalige collega is zogezegd ziek)
3. Hij is Nederlands onkundig; we zetten de conversatie voort in het Frans
4. Bij vraag naar de prijs, begint hij een offerte formulier op te stellen
5. Hij geeft mij verschillende bedragen: 950 € excl. BTW. Ik vind het te duur. Ik vermeld dat ik een BTW nummer heb.
6. Indien ik een BTW nummer heb, moet ik geen BTW betalen (hij heeft info ingewonnen bij uw administratie neem ik aan)
7. Ik vind het te veel. Plots wil hij mij 20% korting geven (indien factuur aan mijn firma, steeds zonder BTW)
8. Ik vind het nog te veel. Plots stelt hij voor 450 euro. Ik geef 100 euro zonder ontvangstbewijs.
9. Hij is vanmorgen gekomen (meer dan een uur na de afspraak) en heeft de herstelling uitgevoerd (of dat ok is, zullen we later ondervinden).
10. Ik geeft de resterende 350 euro, alweer zonder ontvangstbewijs.
11. Omdat ik dit niet normaal vind, ook omdat ik geen enkel document over de herstelling ontvangen heb, geen enkele garantie op de kwaliteit, neem ik contact met het telefoonnummer op de website (zone Leuven).
12. Ik krijg de kans niet om mijn vraag te stellen en wordt voor rotte vis uitgemaakt. De telefoon wordt dichtgegooid.
13. Ik probeer opnieuw: ik ben geblokkeerd.Ik probeer het nummer zone Genk: ook daar geblokkeerd.
14. Ik stuur een klacht naar iliasbenn@outlook.be, bestuurder van de firma - geen reactie
15. Vandaag bij eerste gebruik opnieuw verstopping