Terug

fraude

In behandeling Openbaar

vertoneglobal.site

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: vertoneglobal.site

21/10/2025

Mijn dochter Karen Seyen (met een Belgische rekening bij KBC) heeft via het platform vertoneglobal.site in totaal €27.000 gestort naar een cryptorekening via Revolut, in het kader van zogenaamde “marketingcampagnes”. Nadien vroeg het platform bijkomende stortingen om zogezegd het geld te kunnen “vrijgeven”. Het blijkt nu om een frauduleus platform te gaan: geen geld werd terugbetaald, en communicatie wordt stilgelegd zodra we weigeren verder te betalen. Reeds ondernomen stappen: – melding gedaan bij KBC (fraudedienst) – melding bij Revolut – interne klacht voorbereid voor politie Verzoek: Ik vraag dat Test-Aankoop mijn dossier onderzoekt, en mij ondersteunt bij de juridische stappen om de betrokken banken en het frauduleuze platform aansprakelijk te stellen of het geld (gedeeltelijk) te recupereren. Dank bij voorbaat, Ingrid Berghmans ps ik heb screens shots van haar chat communicatie en van de verrichtingen maar die bedragen meer dan 3 MB


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform