Terug

Fraude wordt niet onderzocht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. B.

Naar: SONY BELGIUM

21/03/2025

Door Fraudeurs hebben we onbedoelde multimedia aankopen gedaan via de orange factuur. Via orange alle mogelijke nummers zoals transactie, payment, PSN ID doorgekregen. Maar bij contact met sony kunnen of willen ze geen onderzoek starten aangezien ikzelf geen Playstation account heb en ook niet het account van de fraudeurs weet. Terwijl ze alle ID nummers van de betaling en transactie voor hun neus hebben, kan het niet moeilijk kan zijn om deze te annuleren of op zijn minst te onderzoeken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform