Terug

fraude - te veel van rekening gegaan

Opgelost Openbaar

Visum Centrale

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

C. W.

Naar: Visum Centrale

29/03/2025

Beste, Online keek ik om een visum voor Indonesië aan te kopen. Ik kwam terecht op de website van VisumCentrale. Het zou me 31 euro kosten. Bij de betaling kwam er een QR-code van KBC tevoorschijn met '0 euro'. Ik vond dit raar, maar ging verder in de app en betaalde de 0 euro. Ik keek hoeveel er van mijn rekening ging en dit bleek 194,85 euro te zijn! Achteraf checkte ik de reviews van dit bedrijf en ik ben duidelijk niet de eerste persoon die dit tegenkomt...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform