Beste, Mijn tankkaart is 2X frauduleus gebruikt om te tanken in Italië (170L diesel). Ik heb de betreffende facturen pas heel laat opgemerkt doordat mijn boekhouder bij het afsluiten van mijn boekjaar mij wees op twee betalingen waarvoor er geen factuur was. Ik heb dit nagekeken in de lijst facturen op de online portal van BFC en heb gezien dat het betreffende factuur telkens volgde op een factuur dat wel rechtmatig van mij was. Normaal ontving ik een mail per factuur, voor deze facturen heb ik dit niet ontvangen. Verder staat er in het overzicht slechts 1 factuur per lijn, in dit geval stonden er per lijn telkens twee facturen, een van mij en dan een van de frauduleuze tankbeurten in Italië. Ik heb hiervoor gemaild en gebeld en kreeg uiteindelijk als antwoord dat 1. de termijn om fraude aan te geven verstreken was (is maar 10 dagen!) en 2. dat ik dit niet zou voorgehad hebben indien ik de extra security op mijn kaart had geactiveerd (iets waar ik nooit van op de hoogte ben gebracht, ik ging ervan uit dat als dergelijke fraude common practice is men dit automatisch aanbiedt). Ik krijg mijn geld dus niet terug. Kan ik hier echt niets aan doen? Groeten, Annelies