Terug

fraude met rekeningen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. M.

Naar: Belfius Banque/bank

09/07/2021

misbruik van rekeningen door derdengevolg 3180 euro ontvreemdvrijdag 27 mei bij overschrijving spaarboek naar zichtrek. # transacties vastgesteld niet door ons uitgevoerd cardstop en bank opgebeld, bank heeft rek. en kaarten geblokkeerdaangifte gedaan politie pv opgemaakt, gegevens van de verrichtingen bijgevoegdmaandag 31meibank gebeld voor opvolging, hebben alles doorgestuurd naar fraudedienst brussel ,moeten nu wachtenmaandag 14 junigebeld naar brussel fraudedienstwij wachten op antwoord van duitse bankmaandag 21 junigebeld naar brusselkunnen ons geen info mededelen, moeten afwachtendinsdag 22 junimail gekregen van fcc belfius, zullen een brief om te ondertekenen en terug te sturendonderdag 1 julibrief van fcc belfius ontvangen gebeld naar bank, niemand te bereikenvrijdag 2 juligebeld naar bank afspraak gepland op ma. voor document samen te bekijkenmaandag 5 juliafspraak 15u bank belfius middelkerke, doc is correct, tekenen en terugsturen is de info die we krijgen.doch wij blijven met tegenstrijdigheden zitten in de formulering van deze brief.zei spreken over een teruggave van 600 euro en de rest ?bank kan ons niet verder inlichten hierover moeten hiervoor contact nemen met brussel.brussel gebeldbij het vragen info van deze brief krijg ik enkel te horen ,u hebt hem nog steeds niet teruggestuurd, terwijl ik deze pas donderdag kreeg en vandaag pas in de bank terecht kon. het korte antwoord was tekenen is geld ,niet tekenen geen geld.bij de vraag over het resterende bedrag ,krijg ik de info contact op te nemen met mijn bankals ik hem mededeel dat ik net van de bank kom en zei zeggen bellen naar brussel krijg ik de info u tekent of u tekent niet en de lijn wordt verbroken wij vragen of we onze centen ooit terug zullen krijgen.

Berichten (2)

Belfius Banque/bank

Naar: W. M.

12/07/2021

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken.We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer =======================================================This message has been analyzed by Deep Discovery Email Inspector.-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------

Belfius Banque/bank

Naar: W. M.

04/08/2021

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw brief/e-mail. We willen u hiervoor bedanken.We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform