Beste, Op donderdag 12 september werd mijn bankkaart gehackt. Ik heb vrijwel direct naar cardstop gebeld om mijn gewone bankkaart te laten blokkeren. Men zag geen vreemde verrichtingen. Toen ik vroeg of andere kaarten ook moesten geblokkeerd worden (alle kaarten en rekeningen staan samen) zei men mij dat dat niet nodig was. Een paar dagen later merkte mijn man echter op dat er 2 keer een afhaling was gebeurd van €500 in Arnhem met mijn mastercard. Ik heb direct weer naar cardstop gebeld om die kaart te laten blokkeren. Van die persoon kreeg ik een code om in te geven op www.mijnkaart.be. Ik heb direct alles ingevuld en dacht dat dit wel in orde ging komen). Ondanks het feit dat ik van cardstop niet naar de politie moest gaan, heb ik toch aangifte gedaan en heb dit in mijn bankkantoor binnengebracht. De bankbediende heeft daar eigenlijk niets mee gedaan omdat ik reeds aangifte had gedaan op mijnkaart.be.Op dinsdag 24/09 kreeg ik telefoon van Frieda Eckhaut van Atos worldline. Zij vertelde me dat het dossier werd doorgestuurd naar de hoofdzetel van mijn bank (BNP Paribas Fortis). Mijn probleem is nu dat ik sindsdien niemand gehoord heb die me kan helpen. Ik heb al verschillende keren naar de bank gebeld, maar daar geven ze geen antwoord op mijn vragen. Op 7/10 heb ik nog eens gemaild naar Atos, maar daar kreeg ik antwoord dat ik sowieso moest wachten tot wanneer het bedrag van de Mastercard was afgeboekt. Dit was op 14/10. Nu krijg ik ook daar geen antwoord meer. Ik ben een beetje ten einde raad en voel me van het kastje naar de muur gestuurd. Hopelijk hebt u enige raad.Met vriendelijke groeten,Sarah