Terug

Fraude met kbc-mastercard

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Worldline

26/11/2021

Beste,in december 2020 is er fraude gepleegd met mijn mastercard deze heb ik doorgegeven aan Atos world bij deze heb ik een betwisting ingediend en vervolgens is het geld dat er is afgegaan terug gestort op mijn rekening nu na bijna een jaar zou ik toch nog het geld terug moeten betalen omdat ik een mail zou zijn vergeten te ondertekenen hebben waarom mij niet bellen ik en mijn vrouw hebben weinig kennis en ervaring met computer en zijn bang voor valse mails dus onbekende mails worden zelden geopend en worden snel verwijderd ik heb geprobeerd te bellen met Atos world na een uur in wacht te staan is het telefoonnummer gewoon afgesprongen ik gebeld naar kbc life deze persoon was zeer vriendelijk en behulpzaam ging zelf naar Atos world bellen heeft mij na een 20 minuten terug gebeld met de melding dat ik dus een document dat mij via mail is toegestuurd heb vergeten te onderteken en daarom toch zou moeten betalen meer dan 800 euro da je weet dat mijn vrouw en ik allebei ouder dan 50 jaar elke dag moeten gaan werken om toe te komen doet het pijn hopelijk kunnen jullie mij verder helpen de mail dat naar mij zou zijn toegestuurd via affidavit-belgium@worldline.com is voor ons een onbekend mailadres en dat waarschijnlijk in spam gekomen en verwijderd door mij vriendelijke groet, Ronny

Berichten (1)

Worldline

Naar: R. V.

28/12/2021

BesteGelieve te noteren dat wij steeds enkele mails sturen alvorens te debiteren.Daar wij ondertussen het getekende formulier hebben ontvangen van de klant, hebben wij op datum van 30/11 het bedrag terugbetaald naar de bankrekening van de klant.MvgHildeFile manager EquensWorldlineIssuing Dispute Fraud AdministrationTel +32 (0)2 205 85 85 code 1100Creditcardclaims-belgium@worldline.comHaachtsesteenweg 1442 Chaussée de Haecht1130 BrusselsBelgiumfinancial-services.worldline.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform