Terug

Fraude met handtekeningen en geen gehoor na schade

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: KWADRO

09/08/2023

Beste,Beste,We bestelden in 2021 ramen bij Kwadro. De plaatsing van de ramen zelf liep op zich vlot. Maar bij de pleisterwerken ging één van de werkmannen met zijn volle gewicht op 2 knieën ons inductievuur zitten. Daardoor barstte de bovenplaat. Dat wordt ook zo in het verslag genoteerd, maar helaas kregen we hier geen kopie van. Via mail kregen we te horen dat de barst er al was en dat er dus geen tussenkomst zou zijn. Het klopt dat er een klein barstje in de hoek van de kookplaat was, maar dat was er al heel lang (ook bij de plaatsing van de ramen). De grote barst was echter de fout van de bezetter. Toen we na heel lang aandringen uiteindelijk een kopie van het verslag kregen, bleken hier aanpassingen aan gemaakt te zijn. Nadat we ondertekenden. Op ons bezwaar tegen deze fraude kregen we geen gehoor.Ook de afwerking zelf was ondermaats en er moesten nog meermaals werkmannen langskomen. Er werd ons op mail beloofd dat ook de buitenmuur afgewerkt zou worden, maar plots kregen we hiervoor een offerte van 500 euro. Ons bezwaar zou opgenomen worden met de directie, maar we wachten sinds begin juli op meer nieuws.De eindafrekening kwam ondertussen wel, terwijl de werken voor ons nog steeds niet zijn afgerond. Bij de eindafrekening ontvingen we een verslag van de laatste technieker die bij ons thuis kwam, met handtekening van de klant. Wij zijn, zover we weten, de klant maar dat verslag hebben we nooit gezien. Het is dan zeker ook niet onze handtekening. Ook dat zou verder bekeken worden, maar ook daarop kregen we geen antwoord. Zelfs niet na een aangetekende brief. We kregen wel een herinnering van de eindfactuur, die we nog niet betaalden.Want zoals gezegd zijn de werken volgens ons nog niet voltooid. We zouden dus heel graag gehoord worden door Kwadro. Over de fouten die er gebeurden, over de fraude op niet één maar twee verslagen en over de algemene verschrikkelijke klantervaring. Met de manier waarop we telefonisch werden toegesproken na contact over het kapotte vuur, ligt maanden later nog altijd zwaar op de maag. Ook dat werd meermaals op mail (en in de aangetekende brief) gezet, maar ook daarop kregen we nooit antwoord. Blijkbaar zijn beschuldigingen van fraude en slechte behandeling voor Kwadro zo normaal dat ze er verder niets mee doen? Hopend dat we eindelijk een antwoord krijgen,Sarah Cools en Tom Pauwels

Berichten (6)

KWADRO

Naar: S. C.

09/08/2023

Beste mevrouw Cools,Wij hebben uw email goed ontvangen.Ik zou dit intern verder willen onderzoeken.Op basis van enkel uw dossiernummer en zonder bijlagen, kan ik echter niet afleiden in welke KwadrO showroom u klant bent.Kan u mij de nodige details bezorgen aub?Hoogachtend,KoenKlantendienst KwadrOOp 9 aug. 2023, om 12:07 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:

KWADRO

Naar: S. C.

09/08/2023

Beste mevrouw Cools,Wij hebben uw email goed ontvangen.Ik zou dit intern verder willen onderzoeken.Op basis van enkel uw dossiernummer en zonder bijlagen, kan ik echter niet afleiden in welke KwadrO showroom u klant bent.Kan u mij de nodige details bezorgen aub?Hoogachtend,KoenKlantendienst KwadrOOp 9 aug. 2023, om 12:07 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:

S. C.

Naar: KWADRO

09/08/2023

Beste,Ons contract sloten we af in Rumst. De aangetekende zenden werd verstuurd naar het hoofdkantoor van Kwadro, inclusief heel wat bijkomende documenten. Misschien kan u die daar opvragen? Marc Delarue zou de gebrekkige afwerking met de directie bespreken, maar kwam nadien niet terug met een antwoord. Siska Boon zou o.a. de laatste fraude met handtekening opnemen (samen met een deel van de andere klachten), maar kwam nooit terug met een antwoord. Ook de algemene info-mailbox werd meermaals aangeschreven, zonder antwoord. Idem voor die van Michael Odeurs en Frederique Olivier. Kan u daarmee aan de slag?Bedankt,Sarah Cools en Tom Pauwels

KWADRO

Naar: S. C.

09/08/2023

Beste Mevrouw Cools,Hartelijk dank voor het aanleveren van de extra informatie.Voorlopig kan ik hier intern mee verder.Wij houden u spoedig op de hoogte.Met vriendelijke groet,KoenKlantendienst KwadrOOp 9 aug. 2023, om 14:45 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:

S. C.

Naar: KWADRO

09/08/2023

Beste,Ons contract sloten we af in Rumst. De aangetekende zenden werd verstuurd naar het hoofdkantoor van Kwadro, inclusief heel wat bijkomende documenten. Misschien kan u die daar opvragen? Marc Delarue zou de gebrekkige afwerking met de directie bespreken, maar kwam nadien niet terug met een antwoord. Siska Boon zou o.a. de laatste fraude met handtekening opnemen (samen met een deel van de andere klachten), maar kwam nooit terug met een antwoord. Ook de algemene info-mailbox werd meermaals aangeschreven, zonder antwoord. Idem voor die van Michael Odeurs en Frederique Olivier. Kan u daarmee aan de slag?Bedankt,Sarah Cools en Tom Pauwels

KWADRO

Naar: S. C.

09/08/2023

Beste Mevrouw Cools,Hartelijk dank voor het aanleveren van de extra informatie.Voorlopig kan ik hier intern mee verder.Wij houden u spoedig op de hoogte.Met vriendelijke groet,KoenKlantendienst KwadrOOp 9 aug. 2023, om 14:45 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform