Terug

Fraude melden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: Belfius Banque/bank

08/01/2023

Beste, we hebben het probleem met de bank Belfius nu al heel jaar niet kunnen oplossen, op 23 december 2022 werd er vier keer 244,95 euro van onze rekening afgeschreven en op twee werkrekening van mijn vrouw werk ook geld verloren. Het totale bedrag is 2647,52 euro. Wij hebben die dag meteen contact opgenomen met de politie en zijn de proces-verbaal KO.20.L5.01121/2021 gestart, wij zijn ook naar de bank geweest en hebben daar ook verklaring geschreven, maar de bank wil niets doen. Het is vreemd dat er nog vier identieke bedragen over en dat de bank geen controle had, en het is vreemd dat geld is weggegaan van de rekening vaan een bedrijf vaarvan de vrouw geen bankkaart heeft.En de bank zegt dat ze niets kan doen.

Berichten (1)

Belfius Banque/bank

Naar: F. D.

23/01/2023

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken.We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer =======================================================This message has been analyzed by Deep Discovery Email Inspector.-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform