Terug

Fraude door skimming

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: BNP Paribas Fortis

11/08/2021

Beste,Op 23/07/2021 werd ik het slachtoffer van skimming en werd er frauduleus 2.400 Euro van mijn zichtrekening gehaald. Op 29/07 heb ik dit gemeld aan de politie Gent. Die stelde er een PV van op, dat ik onmiddellijk heb doorgestuurd naar Fortis. Fortis reageerde nog diezelfde dag (dus op 29/07) met een nietszeggende, agressieve standaard brief met slechts één bedoeling: de klant afschrikken en hem vooral duidelijk maken dat hij geen schadevergoeding moet verwachten, aangezien hij (de klant dus) alle schuld treft. Aangezien alles razendsnel verlopen is, kan er volgens mij ook onmogelijk een deftig onderzoek hebben plaatsgevonden. Daarom dring ik er bij Fortis nogmaals op aan om ditmaal wel een grondig onderzoek te voeren en mij voor de geleden schade van 2.400 Euro te vergoeden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform