Terug

FRAUDE 11302,98 Eur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: BNP Paribas Fortis

31/05/2024

Op 28/02/24 werd er 11302.98 gestolen van mijn man zijn rekening. Onmiddellijk cardstop + fraudelijn BNP Parisbas gebeld om alles te blokkeren + klacht ingediend bij de politie van Kortrijk. Verschillende belgische reknr plukten geld van zijn rekening. + en -, heel rare situtie. Netto is mijn man 9800 kwijt. De bank kon 3300 Eur bij de ontvangende bank recuperen, maar de rest was via instantoverschrijving al terug weg bij de ontvangende bank. Dus op vandaag zijn wij 6500 Eur armer. Wij zijn in geen geval nalatig geweest, zijn ook geen betaalmiddelen kwijtgeraakt. Toch beschuldigt de bank ons van grove nalatigheid!!! :-( Wij vermoeden dat de fraude ontstaan is via het activeren van een nieuwe mastergold kaart, waarbij wij de voorgeschreven procedure van de bank gevolgd hebben. Wij voelen ons bedrogen en compleet machteloos. Ondertussen hebben wij de zaak neergelegd bij Ombudsfin, en die hebben ons dossier als compleet beschouwd en zijn nu in contact met de bank. Maar dat zal ook weer 3 maanden duren voor we daar iets van horen vrees ik. Wij willen alle info, schriftverkeer en klacht bij de politie aan u doorsturen, want we zijn echt ten einde raad. We richten ons tot met een ultieme hulpkreet, omdat wij horen dat jullie echt al heel veel mensen geholpen hebben, met jullie heel diverse kennis en kunde. Wij bedanken u alvast bij voorbaat om u over dossier te willen buigen. Het resultaat dat we wensen te bereiken is dat wij ons zuurverdiende euro's terugkrijgen. Met vriendelijke groeten, Kaatje en Guy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform