Terug

Foutieve takeling 4x4

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: AXA Assistance

15/04/2020

Dossier: 0120035481 - foutieve takeling 4x4 In de nabijgelegen straat zijn camera beelden die dit zullen bevestigen, graag had ik langs deze weg een bevestiging van de takeldienst op mijn uitleg (zie ter info ), en dat we dit kunnen regelen op een volwassen manier. Ik denk trouwens dat de takeldienst hiervoor ook een verzekering heeft .Ter info,Op zaterdag 14 maart ll. heb ik contact gehad met AXA bijstand voor een panne aan mijn wagen.Mijn voertuig had het probleem dat de achteruit van de versnellingsbak geblokkeerd was.Er is die dag om 12.00 uur iemand langs geweest om mijn wagen te controleren en nadien ook te takelen naar mijn BMW-garage Gregoir te Puurs. Ik meldde toen nog tegen de persoon van de takeldienst: “Let op, want mijn wagen is een BMW X3 permanent 4x4” ! “Geen probleem” zei hij “Wij hebben daar ervaring mee.”De wagen werd dus getakeld, enkel op de voorwielen, met het gevolg dat er nu problemen zijn met de VGT bak .(aandrijving voor- en achterwielen ) Ondertussen is mijn versnellingsbak hersteld en heb ik mijn wagen terug, maar met de foutmeldingen van de VGT bak zoals : remsysteem beheerst rijden, parkeerrem uitgevallen, RPA uitgevallen ... Mijn wagen moet dus terug naar de garage. Wanneer dat zou kunnen, zou de naverkoop-verantwoordelijke mij nog laten weten want momenteel is er geen diagnosetechnieker aanwezig om dit te herstellen.

Berichten (1)

AXA Assistance

Naar: M. V.

16/04/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform