Beste,Enige tijd geleden vroeg ik prijs voor een kleerkast (your JOYce) bij Weba Gent. Toen ik de offerte ontving waren er nog enkele zaken niet zoals werd gevraagd in de prijsaanvraag waardoor ik vroeg dit nog aan te passen. Van in het begin is er steeds gevraagd naar een volledige zwarte kast met 1 gewone zwarte schuifdeur en 1 deur in ZWART spiegelglas. Op de offerte stond een gewone spiegeldeur, dus hier heb ik dan op gereageerd met vraag of ook een zwarte spiegeldeur mogelijk was (met foto van de gewenst deur in bijlage), dus om dit aan te passen. Dit was mogelijk en ik kon KIEZEN tussen een spiegeldeur of de deur in het zwarte spiegelglas zoals op de foto. Mijn vriend en ik zijn dan nog eens ter plaatse gaan kijken naar de staaltjes en hebben later via mail (in de winkel zelf was het enorm druk en het was/is volle Covid periode) de kleerkast bevestigd met uitdrukkelijke vermelding van de deur met ZWART spiegelglas. Na lang wachten (wist ik op voorhand, alsook waren en problemen in hun magazijn waar ik begrip voor had) konden we eindelijk onze kast gaan afhalen. Toen wij de kast thuis in elkaar hadden gestoken en de deuren wouden monteren hebben wij gezien dat de foutieve deur is meegegeven/aangekocht door weba. Het was nl. de gewone spiegel (wat wij persoonlijk écht niet mooi vinden) en niet de gevraagde deur. Dit is dan via mail gemeld waarna men mij telefonisch contacteerde en deze fout in mijn schoenen wou schuiven daar ik vroeg zwart SPIEGELglas, en dat was voor hen gewoon een spiegeldeur (ondanks dat de foto met gewenste deur 2x werd bezorgt!). Verder kreeg ik dan plots te horen dat de deur die ik wou niet bestond en ze deze niet verkochten dus ik had dit fout gezien. Ik ben dan zelf te weten gekomen dat men de gevraagde deur niet meer maakte, maar dat deze bestellen wél nog mogelijk was de moment dat ik die deur bestelde. Met dit alles heb ik weba terug gecontacteerd en zou 'het management' mij terugbellen om te bekijken wat men kon doen (niet dus!). Een tweetal weken later kreeg ik te horen dat men toevallig die deur toch nog kon leveren, maar plots was deze wel €90 op te leggen (ik zou de helft moeten betalen) én moet ik deze bovendien zélf gaan ruilen. Hiermee ben ik echt niet tevreden! Er is mij gezegd dat ik kon KIEZEN tussen de deuren zonder dat er een meerprijs was. Nu moet ik met de slechte deur op eigen risico (deze is niet meer verpakt omdat we deze anders niet konden uitpakken en bekijken) terug naar Gent om deze te gaan ruilen (extra rit met remorque + wederom gevaar voor schade aan de geschilde muren die ondertussen reeds zijn herstelt door de schilder) én moet ik bovendien nog eens opleggen ook. Ondertussen zitten wij al enkele weken met slechts 1 deur aan onze kast. Hiermee ben ik helaas niet akkoord en ben absoluut niet tevreden over de service van Weba! Mvg, Kirby