Terug

Foutieve levering

In behandeling Openbaar

Parkeerbeugelspecialist b.v.

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

L. T.

Naar: Parkeerbeugelspecialist b.v.

21/06/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 18/6/2025 kocht ik 5 parkeerbeugels in uw online winkel en betaalde ik 1081.83 . Ik ontving het pakket op 19/6/2025 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van IDENTIEKE sleutels verschillende sleutels. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk te voorzien van IDENTIEKE sleutels en in ieder geval binnen 10 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden . Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging

Bemiddeling door Testaankoop 08 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform