Terug

Foutieve installatie gasketel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: AkoTec

28/06/2023

BesteEen tweetal jaar geleden heeft u een nieuwe gasketel (Vaillant ATmoTec Plus VUW 244/4-5) geïnstalleerd in het appartement dat ik vorig jaar gekocht heb. Na een renovatie van de badkamer wilde ik een bad nemen, maar viel de ketel telkens in veiligheidsstand (foutmelding F25), waardoor ik geen warm water meer had. Bij nazicht door een erkend installateur CV, bleek dat de ketel foutief geïnstalleerd werd: te korte bocht buis afvoer gassen en te weinig zuurstofaanvoer. De erkend installateur weigerde ook een onderhoud te doen aan deze ketel.Gevolg is dat ik tot op heden slechts een paar minuten warm water heb.Ik heb u reeds trachten te bereiken via Whatsapp, maar u gaf geen gevolg aan mijn bericht.Ik heb u op datum van 6 juni jongstleden een aangetekende zending gestuurd met foto’s van de installatie en de vraag om dit te komen herstellen.Hier werd wederom geen gevolg aan gegeven.Ik wens nog steeds dat deze installatie op de juiste manier aangebracht wordt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform