Terug

Foutieve informatie parking ticket

Closed Openbaar

Premier Inn

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. P.

Naar: Premier Inn

29/08/2023

Beste,Tijdens ons verblijf in het Premier Inn hotel te Edinburgh (van 14/7 tot 16/7) hebben we onze auto geparkeerd in het Q-Park OMNI vlakbij het hotel. Voorafgaand aan ons verblijf krijg ik een mail van Premier Inn met de mededeling dat wij onze auto op deze parkeerplaats konden parkeren en korting krijgen bij de hotelreceptie. Bij het uitchecken vertelde de receptionste van het hotel ons dat we alleen korting krijgen als we de parkeerplaats vooraf hadden gereserveerd. In de mail stond duidelijk dat we de parkeerplaats niet vooraf mochten reserveren. Nu hebben we 48 pond betaald voor het parkeren! Omdat we geen mailadres hadden van het hotel in Edinburgh, nam ik contact met Guest relations van Premier Inn. Ik kreeg als antwoord het mailadres van het betreffende hotel en de mededeling de vraag aan hen te richten. Hier kreeg ik echter geen gehoor.Mvg,Dries Pattyn


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform