Beste, Ik mailde het bedrijf TECMINE in verband met de klacht waar we geen gehoor kregen in de winkel & voeg de mail hier toe:Betreft: Aankoop deurbel - bTicino Graag wil ik het verloop beschrijven van de aankoop van een deurbel bij jullie in de winkel.Ik hoop langs deze weg iemand te bereiken die verantwoordelijkheid kan nemen & dit op een klantvriendelijke manier kan oplossen.We informeren via een van de verkopers naar een nieuwe deurbel, met dezelfde eigenschappen en aansluitingen als de vorige.Ons model bTicino Linea 2000 nr. 363811, we tonen ook de defecte buitenpost, enkel deze dient vervangen te worden.Antwoord van de verkoper die op dat moment in de winkel staat: Er is een nieuwer model van deze bel, dat zelfs goedkoper is maar moet besteld worden.Blijkt nadien dat de bestelde buitenpost niet compatibel is met de bestaande installatie.Zelfs wanneer we het volledige systeem zouden vervangen (nog apart aan te kopen binnenpost & voeding) kan het niet aangesloten worden op de huidige bekabelingWe vroegen voor de vervanging van bTicino model audiokit.Linea2000 nr 363811 maar krijgen bTicino model 343071 mee !We delen dit ter plaatse in de winkel mee.De verkoper die op dat moment aanwezig is in de winkel, begrijpt de situatie.Hij deelt mee dat hij met de aanvankelijke verkoper zal bespreken wat de verdere stappen zijn. Hij zal ons model 363811 bestellen, wij gaan akkoord.Nadien krijgen we telefonisch bericht dat dit inderdaad een fout is & het bedrag dat we betaalden zal afgetrokken worden van de nieuwe bestelling.Bij het ophalen van ons model dat we nodig hebben & nu komt het:Sorry meneer het eerste model kunnen wij niet terugnemen, het bedrag wordt niet verrekend met de nieuwe bestellingWablief ? Is dit de manier waarop jullie met klanten omgaan ? Is dit de service waarvoor jullie willen staan ?Er is op dit moment niemand in de winkel aanwezig die hier verantwoordelijkheid kan/wil nemen, zo lijkt het.Ik hoop dat we dit langs deze weg toch nog kunnen oplossen.Met vriendelijke groet,Iwein Verboven & Joke Somers