Dag,Net de bestelde gsm's afgehaald. Ik was toch even teleurgesteld want toen ik om de prijs van die toestellen kwam vragen had jij me gezegd dat ik beide toestellen aan €99 (per stuk) zou hebben. Met die info heb ik die toestellen dan ook besteld. Vandaag betaalde ik echter €99 voor het ene toestel en €169 voor het andere toestel. Een verschil van €70 euro op een communiecadeau kan toch wel tellen vind ik.Ik kon niet meer terugkrabbelen, aangezien ik er al 2 weken op wacht en morgen het feest al is. Ik beloofde de gasten ook dat het zeker een samsung was en dat ze hem woe al mee zouden kn nemen op zeeklassen.De winkelbediende van dienst vertelde erbij dat jij normaal niet in de winkel komt en dat ws niet wist, maar ik vind dat dat eigenlijk geen punt zou mogen zijn... Ik ben speciaal (zelfs meerdere keren) naar de winkel gekomen om de correcte info te krijgen anders had ik alles wel zelf digitaal geregeld....Wat ik ook niet wist, is dat er blijkbaar 30 euro per toestel wordt gevraagd om startklaar te zetten... Waar is de service?Graag een correct antwoord aub.Met vriendelijke groeten,Siska Neyt