Terug

Foutieve info betreffende aankoopprijs

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. N.

Naar: GSI

04/05/2019

Dag,Net de bestelde gsm's afgehaald. Ik was toch even teleurgesteld want toen ik om de prijs van die toestellen kwam vragen had jij me gezegd dat ik beide toestellen aan €99 (per stuk) zou hebben. Met die info heb ik die toestellen dan ook besteld. Vandaag betaalde ik echter €99 voor het ene toestel en €169 voor het andere toestel. Een verschil van €70 euro op een communiecadeau kan toch wel tellen vind ik.Ik kon niet meer terugkrabbelen, aangezien ik er al 2 weken op wacht en morgen het feest al is. Ik beloofde de gasten ook dat het zeker een samsung was en dat ze hem woe al mee zouden kn nemen op zeeklassen.De winkelbediende van dienst vertelde erbij dat jij normaal niet in de winkel komt en dat ws niet wist, maar ik vind dat dat eigenlijk geen punt zou mogen zijn... Ik ben speciaal (zelfs meerdere keren) naar de winkel gekomen om de correcte info te krijgen anders had ik alles wel zelf digitaal geregeld....Wat ik ook niet wist, is dat er blijkbaar 30 euro per toestel wordt gevraagd om startklaar te zetten... Waar is de service?Graag een correct antwoord aub.Met vriendelijke groeten,Siska Neyt

Berichten (2)

S. N.

Naar: GSI

20/05/2019

Beste,Kan ik een antwoord verwachten?Met vriendelijke groeten,Siska Neyt

GSI

Naar: S. N.

21/05/2019

Goeiemorgen Siska,Dit was een promotie omdat je WIGO-klant geworden bent krijg je 1 toestel aan een goedkopere prijs, andere kreeg je aan de 'gewone' Telenet korting.Dit was inderdaad een fout van mijn kant, aangezien de promoties heel vaak veranderen en ik eigenlijk even insprong om te helpen in de winkel. Sowieso moeten we altijd het Telenet programma volgen ivm de kortingen.Mijn excusesMet vriendelijke groeten,Stefanie DegraveLogistic ManagerRijselseweg 288900 IeperT32 (57) 20 98 94F32 (57) 20 90 18info@gsi.bewww.gsi.bePC-CLINIC 0900/69070


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform