28/3 registratie on-line voor herstelling , ingepland 8/4Op 8/4 herstelling , waarbij volgens technieker aquastop diende vervangen te worden.Een uur nadat technieker vertrokken was , en na eerste wasbeurt, blijkt hetzelfde probleem zich nog steeds voor te doen. Herstelling is dus fout gebeurd, betaling gedaan van 279,44€Meteen klantendienst gebeld , technieker zou contacteren , maar mogelijks niet meer dezelfde dag kunnen terugkomen. Geen communicatie gekregen.Op 9/4 en op 10/4 opnieuw gebeld met klantendienst. Op 9/4 zou nieuwe afspraak maar kunnen op 24/4. Op 10/4 gevraagd om van mijn herroepingsrecht te kunnen genieten , maar geweigerd. In de verkoopsvoorwaarden op de side ( voorwaarden voor herstelling) staat dit wel degelijk vermeld.Detailhandel ( waar deze machine destijds werd gekocht) gecontacteerd , herstelling zal door hem nu gebeuren. Er diende helemaal geen aquastop vervangen te worden , wel zeepbakje en print boven dit zeepbakje. Kostprijs : 25 + 35€ en 30 min herstelling.Er is dus ten onrechte een onderdeel vervangen. Ik wens mijn oude onderdeel terug + terugbetaling van dit onderdeel.Tegenstrijdige communicatie op webside , dewelke misleidend is.Uiteindelijk laat ik herstelling uitvoeren door eigen technici van Siemens, wat duurder is en is het resultaat dat men foutieve herstelling uitvoert en daarna niets meer van zich laat horen.